UYARLANABİLİR P.O.P. VE TANITIM ORGANİZASYONLARI LOJİSTİĞİ    

                                 

Omex Hakkında

Omex sahip olduğu doğrudan pazarlama deneyimi ile 2004 yılından beri P.O.P. (Point of purchase materials) lojistiğinde hizmet vermektedir.

OMEX; teşhir, stand gibi özellikli malzemelerin taşınması, elleçlenmesi, depolanması ve sorunlu malzeme onarımlarının sağlanması tanımına sahip “P.O.P. Lojistiği’ne” odaklanmıştır. OMEX, üstlendiği bu misyon ile “Kampanya ve P.O.P. lojistiği ve Yönetimi” kavramının Türkiye’de ve dünyada yaratıcısı ve uygulayıcısı olarak tam anlamıyla rakipsizdir.

Tüm pazarlama ve tanıtım faaliyetlerinde (fuarlar, lansmanlar, etkinlikler, organizasyonlar, kampanyalar) satış noktalarında kullanılan materyal ve ekipmanların, uzman ekiplerin yönetiminde en son teknolojiyi kullanan alt yapısı ile ve uluslararası standartlarda taşınması, depolanması ve elleçlenmesi, koli hazırlama, ambalajlama gibi diğer katma değerli diğer hizmetlerin sunulması, Türkiye genelindeki bölgeleri ile tüm noktalara hasarsız ve birden fazla bölgeye eş zamanlı ulaştırılması, geri toplanması, fotoğraflı raporlanması ve stok takiplerinin yapılması sağlanmıştır.

                                                               

Omex, kalite yönetim sistemi sayesinde minimum hasar oranı ile çalışır ve “stand hastanesi” sayesinde hasarlı ürünler kolayca onarılmaktadır.

Omex aralarında Red Bull, Unilever, Procter & Gamble, Nestle, Loreal, Glaxo Smith Kline, Mondelez, Nivea, Pernod Ricard, SC Johnson Wax, Henkel, Philip Morris, Philips, Colgate, Reckitt Benckiser, Kimberly Clark gibi dünya çağında markaların bulunduğu bir çok firmaya P.O.P., etkinlik ve kampanya lojistiği alanlarında hizmet vermektedir.

Neden LA?

Müşteri mümnuniyetini artan operasyon verimliliği ile Omex, tüm servislerine entegre etmek üzere LA Depo Yönetimi ve Taşıma Yönetimi Sistemini seçti. LA’nın lojistik sektörü tecrübesi ve esnek- uyumlu sistemi Omex’in bu seçimini etkileyen en önemli 2 faktör oldu. 2 ay gibi rekor bir sürede hayata geçen proje ile Omex depo yönetimini, taşıma operasyonlarını, müşteri servisini ve raporlama işlemlerini LA sistemi ile yürütebilir hale geldi. Omex tüm servis alanını kapsayan 8 farklı operasyon noktası ve 100 aracıyla hizmet vermektedir.

                                      

LA, Omex’e aşağıdaki operasyonlarda destek vermektedir;

• Tüm ürün gruplarının ve çok bileşenli parçalardan seri numaralarından elektronik ürünlere kadar tüm operasyonlarda geçerli esnek depo yönetimi fonskiyonları,
• Müşterilerden mobil ve web tabanlı sipariş oluşturma,
• Yapılan işlemlerde ve raporlamada ürün görselleri,
• Depo içindeki montaj / demontaj /yeniden montaj operasyonlarının yönetimi. Montaj / demontaj / yeniden montaj faaliyetlerinin yönetiminde farklı bileşenlerin ayrı ayrı izlenmesi.
• Müşteri başına organizasyon ve kampanya takibi

                                              

• Organizasyon sonunda iade siparişlerinin ve taşıma siparişlerinin otomatik olarak oluşturulması
• Entegre depo ve taşıma aktiviteleri
• Belli ürünleri belli organizasyon lokasyonlarına tanımlanması (ürün kodu ve seri numarası ile)
• Malzemenin farklı bileşenlerini ayrı ayrı gönderimi ve ürünlerin montaj / demontaj / yeniden montaj gibi işlemlerinin organizasyon lokasyonunda yönetimi.
• Ürün tamiri, paketleme, yeniden paketleme, etiketleme ve yenileme gibi katma değer hizmetler
• Çoklu sipariş dağıtımı seferleri için yükleme planlaması
• Sipariş, taşıma, sefer, müşteri, parça, event gibi her işlem seviyesi için maliyet raporlama
• Montaj / demontaj / yeniden montaj personeli gibi farklı teslimat tipleri için kaynak planlama
• Depolama, taşıma, katma değer hizmetler, depoda montaj / demontaj / yeniden kurulum, event lokasyonunda montaj / demontaj / yeniden montaj gibi hizmetlerin faturalandırılması.